Niantic heeft de Game Master van Pokémon GO aangepast

Jeffry van Geel, 13 maart 2018
Profiel

Zojuist heeft Niantic een aantal aanpassingen gedaan in de Game Master van Pokémon GO. De Game Master is het gedeelte van het spel dat vanaf de server wordt geladen. In het verleden zijn hier al verschillende ontdekkingen en onthullingen in gevonden, zoals shiny Dratini vlak voor Community Day en generatie drie vlak voor de lancering. De aanpassing die dit keer is gedaan, is iets minder bijzonder. De afstanden (camera en ontwijk) zijn aangepast van een paar Pokémon:

  • Beedrill
    • dodge_distance: 0.25 => 0.125
  • Zubat
    • dodge_distance: 0.25 => 0.125
  • Magnemite
    • dodge_distance: 0.20000000298023224 => 0.10000000149011612
  • Magneton
    • dodge_distance: 0.20000000298023224 => 0.10000000149011612
  • Zapdos
    • dodge_distance: 0.25 => 0.125
  • Ledyba
    • dodge_distance: 0.25 => 0.125
  • Ledian
    • dodge_distance: 0.20000000298023224 => 0.10000000149011612
  • Yanma
    • dodge_distance: 0.25 => 0.125
  • Masquerain
    • dodge_distance: 0.800000011920929 => 0.4000000059604645
  • Ninjask
    • dodge_distance: 0.699999988079071 => 0.3499999940395355
  • Hariyama
    • camera_distance: 7.0 => 6.0
  • Wailmer
    • camera_distance: 5.0 => 4.5
  • Vibrava
    • dodge_distance: 0.4000000059604645 => 0.20000000298023224
  • Tropius
    • camera_distance: 6.0 => 5.0
  • Groudon
    • camera_distance: 7.0 => 6.0
  • Rayquaza
    • camera_distance: 6.0 => 5.0

Je ziet dat de afstanden over het algemeen kleiner zijn geworden. Meest belangrijke lijkt die van Rayquaza, aangezien veel spelers moeite hadden met raak gooien. Twee andere opmerkelijke veranderingen zijn Ninjask en Zapdos. Zapdos is alweer even weg uit het spel en Ninjask is nog helemaal niet te vinden.

Meer updates over de game delen we altijd direct op onze Facebookgroep. Word lid en mis niets meer!