Niantic Support stopt binnenkort met e-mail-support

Jeffry van Geel, 30 augustus 2019
Profiel

Wij krijgen regelmatig de vraag hoe spelers in contact kunnen komen met Niantic Support. Dat is op dit moment mogelijk via de website, via de app en via een mailadres. Daar komt nu echt verandering in. Alle tickets die via de mail lopen zullen worden omgezet naar tickets in de app en de e-mail-support stopt er mee.

Op de volgende manier kun je tickets aanmaken bij Niantic:

  1. Klik vanuit het hoofdscherm op het hoofdmenu 
  2. Klik rechtsboven op Settings 
  3. Scroll naar beneden en klik op “Get Support
  4. Op iOS, klik “Contact Us” rechtsboven. Op Android, klik deze knop

Mocht je dus vragen hebben, dan stel ze gerust eerst aan ons, maar kunnen wij geen antwoord bieden dan kan het dus ook zo.

Sinds kort zamelen we geld in voor Make-A-Wish Nederland. Wil je ons helpen, kijk dan hier wat jij kunt doen! Mis geen nieuwtje meer en word lid van onze Pokémon GO-community op Facebook, Telegram en WhatsApp.