Doorgaan naar artikel
SuckerPunch vertelt uitgebreid over de Ghost of Tsushima-combat
Rutger Engel
Rutger Engel
Hoofdredacteur
Profiel

Gisteren werd al gemeld dat de game de gold-status heeft bereikt en vandaag krijgen we een boel te horen over de Ghost of Tsushima-combat. Op het PlayStation Blog vertelt mede-oprichter van SuckerPunch Chris Zimmerman uitgebreid over hoe het zal gaan voelen om als Jin Sakai tegen de Mongolen te gaan vechten.

Zo zegt Zimmerman dat ze op drie punten gefocust hebben: snelheid, scherpte en precisie. Dat zijn de drie dingen waar het om moet draaien als je als Jin Sakai aan het vechten bent. In de blogpost legt hij het uitgebreid uit. Zo mag het niet zijn dat het te veel slagen kost om een vijand te verslaan, want dat betekent dat het zwaard niet meer scherp aan zou voelen.

Als het allemaal zo spectaculair zal gaan spelen als Zimmerman het doet klinken, wordt Ghost of Tsushima een veelbelovende ervaring.