Doorgaan naar artikel
Johan van de Westerlo
Johan van de Westerlo
Techredactiemanager
Profiel

Het eerste elektronische apparaat van Nothing staat op het punt van lancering, namelijk de Nothing Ear (1). Het is een set true wireless earbuds ontwikkeld door het bedrijf van de voormalig OnePlus-topman Carl Pei. De komst van de oordopjes was het juiste moment voor Nothing en StockX om de handen ineen te slaan om als eerste elektronica middels DropX aan te bieden.

Veel informatie over de Nothing Ear (1) is helaas nog niet bekend, maar daar komt later deze maand verandering in. Er zal dan duidelijk worden wat de specificaties zijn en of de Ear (1) bijvoorbeeld is voorzien van active noisecancelling, iets waar al een tijdje geruchten over rondgaan. Naar verwachting gaan ze over de toonbank voor ongeveer €99,-.

Met de samenwerking van StockX zal Nothing het eerste tech-merk zijn dat hun elektronica lanceert via DropX, het direct-to-consumer-platform van StockX. Met dit platform bieden ze fabrikanten de mogelijkheid om nieuwe exclusieve producten rechtstreeks aan een wereldwijd publiek aan te bieden. De verkoop van de Nothing Ear (1) wordt per veiling verkocht middels DropX en deze loopt van maandag 19 juli 15:00 uur tot woensdag 21 juli 14:59 uur.

Iedere Nothing Ear (1) Limited Edition zal worden gegraveerd met de nummers 1 tot 100 op volgorde van de definitieve verkoopprijs.

 

“Een tech product lanceren via StockX is nog nooit eerder gedaan en wij voelen ons vereerd dat de Nothing Ear (1) het eerste product is. Wij houden een exclusieve veiling via StockX, wat inhoudt dat onze communities de kans hebben de Ear (1) aan te schaffen nog voordat anderen dat kunnen en nog voordat de Ear (1) volledig is onthuld”, zegt Akis Evangelidis, hoofd marketing en medeoprichter van Nothing.

“Bij StockX is het ons doel om klanten toegang te bieden tot producten die ze nergens anders zullen vinden en om merken, of ze nu wereldwijd erkend zijn of nieuwkomers die voor het eerst producten uitbrengen, de mogelijkheid te bieden om ons wereldwijde publiek te bereiken”, zegt StockX hoofd marketing, Deena Bahri. “Van sneakers en kleding tot verzamelobjecten en nu elektronica, we zijn toegewijd om klanten en cultureel relevante merken samen te brengen op onze markt. Nothing was de perfecte partner om onze allereerste elektronica DropX te lanceren en om aan te tonen hoe StockX consumenten met innovatieve technologie verbindt.”