Doorgaan naar artikel
Niantic geeft fout in communicatie toe, maar lijkt niet te compenseren
Jeffry van Geel
Jeffry van Geel
Eigenaar / PR / Sales / Community-manager
Profiel

Het gebeurt helaas meer dan eens dat Niantic een foutje maakt en de laatste maanden krijgen we daar regelmatig compensatie voor. Ook deze week was er weer een foutje, maar dit keer lijken we geen compensatie te krijgen. Het gaat namelijk over een foutje in een pushbericht, terwijl het in het originele bericht wel goed stond:

We zijn wel benieuwd of er mensen zijn die het ticket hebben gekocht op basis van dit pusbericht. Mocht dat zo zijn dan adviseren we contact op te nemen met support. Alhoewel we daar zeker niet heel veel van verwachten.

Stem jij deze week op de Top 2000? Dan hopen we dat je als Pokémon-liefhebber ook een plekje over hebt voor Jason Paige met Gotta Catch ‘m All!

Wil je een Pokémon GO Plus + kopen? Koop hem dan via deze link en steun NWTV zonder dat jij meer betaalt. Je doet dit dan bij Bol.

Voor het laatste Pokémon-nieuws kun je terecht op onze website en op onze socials. Daarnaast hebben we een Pokémon GO-groepenoverzicht. Vind je het leuk om Jeffry te volgen, doe dat dan via één van zijn kanalen!