Doorgaan naar artikel
Albert Heijn (AH) onthult WK-actie 2014 – de hamsters
Jeffry van Geel
Jeffry van Geel
Eigenaar / PR / Sales / Community-manager
Profiel

Albert Heijn was de laatste jaren altijd de supermarkt met de leukste WK-gadget, maar sloeg twee jaar geleden met het mannen tegen de vrouwen thema de plank volledig mis. Daarom is er dit keer weer voor een andere weg gekozen, één die zomaar wel kan aanslaan.

In voorbereiding op het WK komen er heel veel oranjegadgets aan ons voorbij en zo af en toe staan we op NieuwerwetsTV stil bij één van de gadgets. Gezien de naam die Albert Heijn ermee heeft opgebouwd, mag de supermarkt sowieso niet ontbreken. Na de Wuppies, de Beessies en de Welpies is Albert Heijn weer terug met een beest wat ons team gaat sponsoren, namelijk de hamster.

Meer dan eens is de hamster al mascotte geweest van Albert Heijn, dus de keuze is niet heel gek. Naast de hamsters zelf, kun je ook verschillende andere producten aanschaffen. Alles is vanaf komende maandag te verkrijgen. De hamsters krijg je bij 15 euro aan boodschappen.