Doorgaan naar artikel
Verschillende spelers melden dat ze Hoopa’s Arrival Collection Challenge niet kunnen afronden
Jeffry van Geel
Jeffry van Geel
Eigenaar / PR / Sales / Community-manager
Profiel

Gisteren was onderdeel van het eendaags-evenement een Hoopa’s Arrival Collection Challenge. Welke Pokémon je moest vangen lees je hier, maar sommige spelers hadden hier mee moeite mee dan de bedoeling was. Door bugs in het spel moesten ze bijvoorbeeld opnieuw beginnen (waardoor Hoopa weer gevangen moest worden) en bij sommigen registreerden niet alle Pokémon goed. Dat is natuurlijk op z’n minst heel vervelend.

Helaas heeft Niantic nog geen openbare melding gedaan hiervan en het enige dat je nu kunt doen is contact opnemen met support. Die kunnen je meestal wel helpen en nu vermoedelijk ook. Support vind je in het spel bij instellingen, en dan rechtsboven de tekstballon met het vraagteken. Tevens kan het via Twitter, waar ze al wel reageren op mensen die problemen hebben.

Wekelijks hoor je via verschillende kanalen onze Podcast! Benieuwd? Luister hem dan hier terug! Daarnaast vind je natuurlijk dagelijks het laatste nieuws over Pokémon GO, via onze website en NWTV-app en op FacebookTelegram en Discord.

Winactie! Een LEGO Nintendo Entertainment System winnen? Word dan lid van onze LEGO-groep waar we we je de laatste nieuwtjes rondom de blokjes geven en jij jouw mooiste bouwwerken kunt delen.