Doorgaan naar artikel
Niantic vraagt aan sommige spelers opnieuw geld voor het Gouden Avatar-outfit
Jeffry van Geel
Jeffry van Geel
Eigenaar / PR / Sales / Community-manager
Profiel

Er zijn gisterenavond en vannacht ineens berichten verschenen over het Gouden Avatar-outfit dat voor sommige spelers verdwenen is uit hun gekochte items en dat de spelers het opnieuw moeten kopen als ze hem aan willen doen. Dit geldt alleen niet voor alle spelers en het lijkt dus een foutje te zijn.

We zijn benieuwd wanneer Niantic het oplost, maar vermoeden dat dit normaal gesproken niet heel lang kan duren.

Wil je een Pokémon GO Plus + kopen? Koop hem dan via deze link en steun NWTV zonder dat jij meer betaalt. Je doet dit dan bij Bol.

Voor het laatste Pokémon-nieuws kun je terecht op onze website, NWTV-app en op FacebookWhatsApp en Telegram. Vind je het leuk om Jeffry te volgen, doe dat dan via TikTok of via Instagram! Daar wordt zelfs een Nintendo Switch weggegeven. Word hier lid van onze Disney-groep en maak kans op kaarten voor Disneyland Paris.