Review: Strike a Pose
"Strike a Pose is een interessante documentaire en geeft een persoonlijk inzicht in het leven van de dansers van Madonna."
"Strike a Pose is een interessante documentaire en geeft een persoonlijk inzicht in het leven van de dansers van Madonna."
"Normaal nam vanavond afscheid als band en gaf de fans voor de laatste keer de kans een optreden bij te wonen. En dat was volgens jullie prachtig!"
"De bezoekers hadden, zoals bijna altijd, een prachtige avond in de Ziggo Dome. En welke mening is er nu belangrijker dan die van de bezoekers? Precies, geen! Daarom ook vanavond weer maar liefst vijf sterren voor een optreden."
"De Golden Earring stond gisterenavond in de Ziggo Dome en het optreden was volgens jullie simpelweg uitmuntend te noemen. Het optreden was sterk en dat was te zien aan jullie tweets, video's en foto's."
"Madonna stond vanavond in de Ziggo Dome en bezorgde iedereen een prachtige avond. Echter was het wel zo dat de mensen wat lang moesten wachten. Daarom geen vijf, maar vier sterren voor dit prachtige en verder toch geweldige optreden."
"Het optreden van Racoon was geslaagd en volgens jullie prachtig. Genieten lazen we meerdere keren op jullie Twitter en we hopen dan ook dat de mannen snel terugkomen."
"De mannen van Kensington leverden de bezoekers voor de tweede keer op rij een prachtige avond in de Ziggo Dome. We konden na al jullie positieve tweets niet anders dan de mannen een verdiende vijf sterren geven!"
"Douwe Bob stond vanavond in Paradiso en had een geweldige avond. De bezoekers hebben er meer dan van genoten. Minder dan vijf sterren verdienen de mannen ook zeker niet!"
"Een prachtige avond beleefden de bezoekers vanavond bij de Simple Minds in de HMH. Wat ze er precies van vonden lees je in deze recensie."
"Met geen slechte oordelen en alleen maar positieve mensen kan de Review Simply Red niet anders dan positief eindigen. We wensen iedereen die morgen gaat dan ook vooral heel veel plezier!"
"De meningen waren nog nooit zo verdeeld en de Review Alt-J is dan ook echt een review van twee kanten. Van "pijn aan mijn oren" naar "Fucking vet!". Wij geven er dan ook drie sterren aan, maar zijn er eigenlijk ook niet helemaal uit."
"Het kon natuurlijk bijna niet anders dan dat de Foo Fighters een mega concert neer zouden zetten en dat is ze gelukt ook. Vijf sterren en niet minder wisten de heren binnen te harken tijdens het super concert dat ze gaven."